Dostawa
Jeśli Twoje zamówienie przekracza kwotę 1500 zł dostarczymy do Ciebie produkty bezpłatnie na terenie Polski.
Realizujemy dostawy standardowo na terenie Polski. Prosimy o kontakt jeśli chcesz, żebyśmy dostarczyli Twój produkt poza terytorium Polski.
Masz do wyboru trzy opcje dostawy: kurier, Paczkomat, odbiór osobisty. Koszty możesz sprawdzić w tabeli poniżej.
Obsługujemy zamówienia zarówno za pobraniem, jak i płatne z góry (przedpłata). W tej drugiej opcji możesz dokonać przelewu bankowego lub skorzystać z szybkiej formy płatności przez Tpay (przelew online lub blik).
Kurier DHL
Płatność z góry
Płatność przy odbiorze
Paczkomat
Płatność z góry
Płatność przy odbiorze
Odbiór osobisty
Płatność z góry
Płatność przy odbiorze
Zwroty
Twój zbiornik znajduje się w zbyt dużej odległości od domu, przez co nadajnik traci sygnał z odbiornikiem? W takim przypadku obowiązuje gwarancja zwrotu pieniędzy. Tak samo jeśli produkt okaże się nietrafiony. Na zwrot masz 14 dni.
Dokonując zwrotu pamiętaj o wypełnieniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możesz pobrać je tutaj. Wypełniony formularz wyślij do nas elektronicznie na adres: kontakt@aquilo.pl lub dołącz do paczki ze zwracanym produktem.
Zwrot produktu wyślij na własny koszt do Paczkomatu ZRV01M w Zaborowie lub na poniższy adres. Pamiętaj, aby paczka została odpowiednio zabezpieczona.
Aquilo Polska Sp. z o.o.
ul. Graniczna 20,
05-083 Wyględy
Zwrot produktu możesz również dostarczyć do nas osobiście: ul. Graniczna 20, 05-083 Wyględy.
Gwarancja
- Gwarant (Aquilo Polska sp. z o.o.) udziela Kupującemu gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie Produkty (czujniki Aquilo), zapewnia sprawne działanie oferowanych Produktów pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i warunkami eksploatacji.
- Gwarancja wynosi 24 miesiące liczone od daty wydania urządzenia kupującemu i obejmuje urządzenia zakupione i używane na terytorium Unii Europejskiej.
- Gwarant zapewnia, że usterki powstałe w okresie gwarancyjnym zostaną naprawione lub jeśli naprawa będzie niemożliwa zobowiązany jest wymienić Produkt na wolny od wad.
- Bezpośrednie roszczenia gwarancyjne w stosunku do Gwaranta mogą składać jedynie Kupujący, którzy nabyli Produkt od Gwaranta. W pozostałych przypadkach roszczenie gwarancyjne należy składać w miejscu zakupu Produktu.
- Z tytułu gwarancji Kupującemu ani osobom trzecim nie przysługuje wobec Gwaranta roszczenie o odszkodowanie za jakiekolwiek szkody powstałe w skutek awarii Produktu. Jedynym zobowiązaniem Gwaranta według tej gwarancji, jest naprawa lub wymiana Produktu na wolny od wad, zgodnie z warunkami niniejszej gwarancji.
- Gwarant odpowiada przed Kupującym wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn, w szczególności:
– uszkodzenia nie wynikające z wady wyrobu, w szczególności uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku używania Produktu niezgodnie z przeznaczeniem, instrukcją obsługi lub przepisami bezpieczeństwa,
– uszkodzenia wynikłe na skutek montażu niezgodnego z załączoną do Produktu instrukcją,
– uszkodzenia powstałe z winy użytkownika (np. uszkodzona obudowa, przecięty lub wyrwany przewód zasilający, itp.), w tym wynikłe z braku lub niewłaściwej konserwacji urządzenia lub zaniedbania,
– uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, w tym długotrwałego zalewania czujnika cieczą,
– uszkodzenia będące następstwem wcześniej zaistniałej, niezgłoszonej do Aquilo Polska sp. z o.o. i nieusuniętej w skutek zaniechania Kupującego usterki,
– uszkodzenia powstałe w Produktach, które były przerabiane lub naprawiane w jakikolwiek sposób przez Kupującego lub osobę trzecią,
– uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej, np. uderzenia pioruna, powodzi, korozji, przepięć sieci elektrycznej, itp.,
– uszkodzenia powstałe w osprzęcie eksploatacyjnym lub akcesoriach dołączonych do urządzenia, np. elektrycznych materiałach eksploatacyjnych typu baterie, a także w innym wyposażeniu, które ulega zużyciu w normalnym toku eksploatacji,
– dla czujników ultradźwiękowych uszkodzenia powstałe na skutek osadzania się wilgoci lub innych zanieczyszczeń na sensorach czujnika. W gestii Kupującego jest odpowiednia pielęgnacja urządzenia, w tym usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń lub wilgoci osadzających się na sensorach czujnika, które mogą zaburzać pomiar. - Podstawę do złożenia reklamacji na urządzenie wadliwe stanowi dowód zakupu urządzenia (w szczególności paragon, rachunek, faktura) oraz dostarczenie osobiste lub za pośrednictwem Paczkomatu ZRV01M w Zaborowie reklamowanego produktu do siedziby Gwaranta:
Aquilo Polska Sp. z o.o.
ul. Graniczna 20,
05-083 Wyględy - Reklamowane urządzenia powinny być oczyszczone przez Kupującego zanim zostaną przesłane do siedziby Gwaranta. Serwis może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu nieoczyszczonego lub oczyścić go na koszt Kupującego.
- Kupujący zobowiązany jest zapakować urządzenia w taki sposób, aby uniknąć uszkodzeń w czasie transportu urządzenia do siedziby Gwaranta. Aquilo Polska sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie.
- W przypadku uznania roszczeń gwarancyjnych, Aquilo Polska sp. z o.o. zobowiązuje się do naprawy urządzenia w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Gwaranta oraz pokrywa koszty transportu urządzenia przez Paczkomat ZRV01M w Zaborowie. W przypadku odmowy uznania roszczeń, koszty transportu urządzenia do siedziby Gwaranta lub jego zwrotu Kupującemu obciążają Kupującego.
- Powyższe warunki gwarancji wyłączają odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za wady rzeczy, przy czym wyłączenie to nie ma zastosowania do Kupujących będących Konsumentami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- We wszystkich sprawach nie uregulowanych powyżej zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.